Cover

20110615

♥♥ 嘉美移動草菇 ♥♥ の 沙巴遊 Day 4

前文回顧:
♥♥ 嘉美移動草菇 ♥♥ の 沙巴遊 Day 1
♥♥ 嘉美移動草菇 ♥♥ の 沙巴遊 Day 2
♥♥ 嘉美移動草菇 ♥♥ の 沙巴遊 Day 3

前一天玩完雙島遊, 成個人都已經散哂咁滯啦~

第四天

朝早起身都係係hotel 食個豐富既buffet 早餐先啦!!!
去玩緊係要食飽飽啦~~~

今日我地join 左半日day tour 去Kiulu 激流'''* 哩個係1-2級黎架咋~
所以導遊介紹哩個都係飄浮黎架jie~~



我地坐左大約個半鐘車就去到玩激流既地方''*
做好哂安全設備 (救生衣 & 頭盔) 就開始啦~
哩一日冇太陽, 所以d水都幾凍下啊!!!

全程大約要個幾鐘左右''* 比你地睇下花絮啦~~

我地就係坐哩d小艇玩激流啦~~
有d位置d 浪都幾勁, 多數都係轉彎先勁好多~~
仲有另外幾架船同我地同行架...哈哈!!!

其實玩哩個活動都幾累架~~ 因為大家都要船槳用力划!!!
所以大家都好努力, 因為想快d 去到終點~~

佢地會係某d位置有人幫你拍movie 同埋影相架''*

我地7個人加埋個guide 就8個人一架船~
其實咁多人坐一架船都幾似反艇架! (不過我地都反過1次啊)
原因係....小寶叫個guide 咁做既~hahaa
嚇到我個2個唔識游水既朋友死咁滯, 仲攪到有個喊哂tim~~

玩完之後就帶左我地去1個地方度食lunch 同埋沖涼''*
個度d 野食係好平民既, 不過都好好味架~~~
之後就搭返車係返hotel lu!!!

返到hotel 休息左一陣之後, 就開始出發去覓食啦!!!!
我地分左2架taxi 出town~~我地第1站就揀左去食肉骨茶''*

跟據推介, 我地就黎左哩間佑記度食~~

因為未食過既關係, 我地樣樣都叫左d~~
所有野都係肉骨茶既湯底就整既肉''* 藥材味好濃~
味道都唔錯呀!!!

食完之後就係town 度周圍行下啦~~
我地由碼頭個度開始行下, 影下相咁啦!!

哩度就係之前搭船去Gayana 個碼頭既對面啦~~
就係哩個商場既出面黎架''*


跟住我地就行左去Central market 個度啦~~
見到個度有d 魚魚既雕像, 所以又影相!!

就係哩條大既劍魚啦""* (你睇下個傻仔....=.=)


仲有哩d 石魚魚, 有好幾條架''*


跟住諗住去食榴槤架, 點知去到佢仲未開檔, 所以冇得食!!!

之後就行左去Handicraft Centre (菲律賓手工藝市場)
諗住睇下有d咩特別野買啦~~其實都係個d 手工藝品, for 手信咁既樣的東東!!
同埋都幾貴下架~~~ 所以行左陣就走lu''*

再行前少少就係一個細細既街市既地方~~~~
我地係個度買左個地度椰青飲啊!!!
佢地馬來西亞既
椰青係唔同泰國個d 椰青架, 哩度個d係冇咁甜架~
大大個椰青, 都係RM3 咋, $10都唔駛啊~~~真係好抵!! (只限哩個地方)
我係HOTEL 見到要成RM20 架, 貴到嘔''*
出島個D 就賣RM5, 所以哩度就係最平架啦!!!!

同埋D導遊話馬拉既
椰青係可以幫個腎入面既毒素清走既功效架!!!
唔知係唔係真架呢???

飲完之後已經好飽飽啦!!! 之後就再行下街咁啦~~~
到咁上下我地就去左Asia City 個間富源度食野啦!!! (因為大家都唔係太肚餓)
一去到
Asia City 就即刻落超大雨啦...!!!
沙巴哩個地方真係淨係夜晚先會落大雨架.....@@''


我地叫左哩度出名既咖央多士黎share 食~~
仲叫左印度拉茶tim 呀!!! 味道有d似珍珠奶茶個d
奶茶~哈哈!!!

個度仲有其他麵包類, 西餅既野食架~~~
仲有個位置係有飯食架tim, 係自己揀餸食飯架!!!

食完之後我地就返Hotel la...因為落大雨冇得周圍去''*

下一篇就最後一篇啦~~希望大家繼續支持啦!!!

沒有留言:

張貼留言